AKTUĀLI

Vēlam veiksmīgu nedēļu >>> Ņemot vērā Pasaules veselības organizācijas 2020.gada 11.marta paziņojumu, ka saslimšana ar Covid-19 ir sasniegusi pandēmijas apmērus, kā arī pamatojoties uz ministru kabineta rīkojumu Nr.103, izdots Rīgā 2020.gada 12.martā “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu”, ar kuru nolemts izsludināt visā valsts teritorijā ārkārtējo situāciju no lēmuma pieņemšanas brīža līdz 2020. gada 14. aprīlim ar mērķi ierobežot Covid-19 izplatību ārkārtējās situācijas spēkā esamības laikā, pašvaldību iestādes, izvērtējot situāciju, iespēju robežās nodrošinās klātienes pakalpojumu sniegšanu attālināti. Labklājības ministrija: Spēkā stājušās normas iedzīvotāju atbalstam Covid-19 slimības izplatības laikā. Inčukalna novada pašvaldība, laikā, kad valstī noteikta ārkārtējā situācija saistībā ar vīrusa COVID 19 izplatību, aicina iedzīvotājus būt atbildīgus un ievērot rekomendētos noteikumus, lai mazinātu un ierobežotu vīrusa izplatību. XII Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētkus pārceļ uz 2021.gadu

attēls

VĒL TURPINĀS LĪGUMU SLĒGŠANA AR JAUNO ATKRITUMU APSAIMNIEKOTĀJU

2014-09-11

Cienījamie Inčukalna iedzīvotāji! 

Priecājamies Jūs informēt, ka, ar šī gada 1. septembri uzsākām atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumu sniegšanu Jūsu novadā. Līdz šim datumam bija jānoslēdz līgums par atkritumu apsaimniekošanu ar SIA Clean R. 
Ja vēl neesiet to izdarījuši, tad aicinām Jūs izvēlēties sev ērtāko līgumu slēgšanas veidu:

  • Aizpildot līguma pieteikumu www.cleanr.lv
  • Piesakot līgumu SIA Clean R apkalpošanas centrā, zvanot pa tālr. 67111001
  • Slēdzot līgumu Inčukalna domē Atmodas ielā 4 (No 11.augusta līdz 11.septembrim, pirmdienās no plkst.14.00 līdz plkst.19.00 un ceturtdienās no plkst.13.00 līdz plkst.18.00)*
  • Slēdzot līgumu Vangažu pilsētas pārvaldē Meža ielā 1 (No 11.augusta pirmdienās no plkst.11.00 līdz plkst.13.00 un ceturtdienās no plkst.13.00 līdz 18.00)*
  • Slēdzot līgumu SIA Clean R birojā Rīgā, Vietalvas ielā 5 (Darba dienās no 8.30 līdz 16.20)*

*līdzi jāņem pase vai cits personapliecinošs dokuments (privātpersonām) un reģistrācijas apliecība (juridiskām personām)

Uzvarot Inčukalna domes izsludinātajā konkursā "Atkritumu apsaimniekošana Inčukalna novada administratīvajā teritorijā", no 2014.gada 1.septembra SIA Clean R ir vienīgais komersants, kas ir tiesīgs nodarboties ar sadzīves atkritumu savākšanu, pārvadāšanu, pārkraušanu un uzglabāšanu Inčukalna novadā.

Jebkuru neskaidrību gadījumā lūdzu sazināties ar SIA “Clean R” klientu apkalpošanas centru, rakstot uz e-pasta adresi kc@cleanr.lv vai zvanot pa tālruni uz numuru 67 111 001. Visiem, kuri būs noslēguši līgumu par atkritumu apsaimniekošanu, SIA “Clean R” sadzīves atkritumu tvertnes nodos lietošana bez maksas!

Ar cieņu,
Clean R





Komentāri
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam

Māris
2014-09-18 21:46

Ierodoties pie klienta noslēgt līgumu, tad ne tikai tas būtu godīgi pret to ka viņu dēļ tika lauzts iepriekšējais līgums, bet arī kompānija iepazītos ar adresi un konkrēto atrašanās vietu un varētu precizēt daudzus sīkumus. A tagad lūdzu izbaudiet šo bardaku un gaidiet brīdi, kad cels cenas, jo pa dempinga cenām neviens ilgi nestrādās. Ātri vien atgriezīsies cenu līmenis kāds bija iepriekš un ar kādu konkursu būtu uzvarējusi cita kompānija, kas piedāvāja reālas cenas.

Māris
2014-09-18 21:40

Tātad sasmējos noskatoties domes sēdi, kur klāstija Locekļa R trūkumus. Jau mēnesi atpakaļ darīju tos zināmus, ka tādi būs. Netiks laikā izvests, nezinās atrašanās vietas utt. Eļļas pleķiem nemaz nerunājot. Vai tiešām novadā nav neviens saprātīgs cilvēks, kas būtu spējis pats saprast ka tas viss turpmāk būs. Tā pat kā nu jau pilnas grāvmalas ar izmestiem atkritumu maisiem. Tātad kurš par to visu atbildēs un segs zaudējumus? Nu un vienalga pašai firmai bija jābrauc slēgt tos līgumus un tādējādi atrisinātu vismaz vairākas problēmas.

līvija
2014-09-01 12:03

iesaku visiem, kas aizpildījuši līguma pieteikumu mājaslapā, pa telefonu pārliecināties, vai pieteikums ir saņemts, jo pretējā gadījumā jūs var sagaidīt nepatīkams pārsteigums. Izrādīsie, ka jūsu pietekums nemaz nav saņemts, līdz ar to līgums nav izveidots. Tātad konteineru gaidīsiet vēl nez cik ilgi

Māris
2014-08-14 12:59

Laipni lūgti paši vaininieki ciemos saskaņojot laiku ierasties uz līguma slēgšanu. Plus pie reizes apskatītu vietu kur ir konteiners. Neredzu iespēju pašam kaut kur meklēt to ko man galīgi nevajag. Man bija līgums, ja esat lauzuši, tad rodiet risinājumu man pievest jaunu līgumu man nesagādājot liekas problēmas!

Aigars Liniņš
2014-08-08 14:13

Viss ir skaisti, BET: 1.Man ir līgums ar Jumi un esmu apmaksājis visu šī gada izvešanas apjomu. 2.Mans darba, izbraukumu un alus dzeršanas grafiks ir pieskaņots katra mēneša pirmajai piektdienai, atbilstoši Jumja grafikam. Man vienalga kā sauc atkritumu izvedēju - kaut vai Mātes Terēzes ordenis - bet kā paliek ar iepriekšējām saistībām, ko uzņēmusies novada dome , par atkritumu apsaimniekotāju nosakot SIA " Jumis" ?

Māris
2014-08-07 15:25

Siguldā cik saprotu, tad neviens konkursu nerīkoja, bet dome pieņēma lēmumu, ka Jumis apkalpos. Ko tad mums tāds dīvains novads?

Māris
2014-08-07 12:59

Un kamdēļ mums tagad ir tik neglīts apsaimniekotājam nosaukums. Jumis vismaz bija latvisks un pie tam Jumī strādāja daudzi mūsu novada iedzīvotāji un tātad arī nodokļus maksaja novadam. Kam nodokļus tagad maksās tas "Loceklis R"? Man pie mājas tik neglītu nosaukumu negribās redzēt.

Māris
2014-08-07 12:53

Tātad Inčkalna novadam viņi piedāvā lētāko cenu no visiem viņu esošajiem novadiem. Bet cik ilgi tā cena tāda paliks? Kad viņi cels cenas? Un jāpiezīmē, ka Jumis piedāvā krietni lētākus pakalpojumus. Tātad kurš no novada ierēdņiem par to atbild un segs radītos zaudējumus? Pie tam vecie līgumi ar Jumi man vismaz vēl ir spēkā un nav neviens lauzis.

Māris
2014-08-02 12:02

Līdz šim cik zinu, tad tikai Jumis viens darbojās, tātad likums bija ievērots un tikai viens atkritumu apsaimniekotājs bija. Pretenzijas cik zinu, tad nevienam nav bijušas. Tad kāda velna pēc mums vajag uzspiest kaut kādu svešu kompāniju? Kuram tas ir izdevīgi? Izcenojumi un citi noteikumi ar nav publiskoti. Kurš par to ir atkatu saņēmis? Kurš segs zaudējumus kas radīsies dēļ šI murga? Un galu beigās kurš ir atbildīgais par to? Jeb atkal neviens ne par ko neatbild?